Thursday 5 January 2012

bebellog #2: kelam kabut ribut

hello chammak challo!!

setelah beberapa minggu aku membiarkan blog aku dihiasi dengan semak, maka aku kembali untuk menuntut hak aku keatasnya. (nya- ganti diri kepada puan Blog). haha. oke saje jer ak wat lawak tapi tak lawak kan? ok fine~ 8'(

emm. oke, gua tak nak bebel banyak-banyak. letih dengan program tahbibul-lughah pon blom ag abes. baru-baru nih guru pelatih sem 1 ambilan Jun 2011 telah selamat amek exam akhir sem. dan selamat juga mendapat keputusan bagi hasil titik-peluh-busuk-ketiak yang dorang lakukan. dengan usaha yang ciput uh ak pon dapat la hasil yang ciput. adil la kan? kalo aku nak hasil yang bapak ciput haruslah aku kene buat usaha yang omak ciput nye. baru la kuar banyak ciput-ciput laen~ ehh, ape aku mengarot nih?? dush~

ceni, dalam post nih aku nak cakap yang aku da nek sem 2. haha. bermakna da 6 bulan aku duk bertapa kat bumi waqafan bangi nih. (aih~ xyah nak waqafan sangat la kan...) siyesly aku cakap kat yuolls (sebut: you alls) yang aku agak teruja dengan mende nih.

dan dalam enrty nih jugak aku nak bagitau kat korang yang aku selamat duk atas muka bumi nih selama 17 taon. dan pada tarikh 30/12/2011 umur aku baru jer masok 18. hehe. terasa diri muda la pulak. padahal bulu penuh kat muka-dada-betis-lengan sampai da tak nampak cam orang. haha. tapi aku still rase aku manusia okey~ hensem xkurangnya..

dah. aku sekadar nk cukup syarat apdet blog ja. bukan nak bebel sangat, tapi terasa la jugak nak apdet. ok dah!! ayat aku da nk bertukar kulit. da nak jadi keling da. selamat tahun baru dan bai~ assalamualaikum.

***



*gila punyer orang, tahun baru da basi weyh! ptuih..
*tengah duk gila lagu chammak challo oo~ oo~ oo~





1 comment: