Sunday, 3 July 2011

menunggu satu penyeksaan

di pagi hari minggu yang hening, hujan  turun membasahi bumi. damai. mengantok mula menggoda mate. ohh~~

*****

pukol 10.53 pagi..

Yidin : weyh, awek kelas aku nak kuar nih. ko ade nak kirim bende ke??

Mey : emm, sape uh?? aku nak kirim salam bleh??

Yidin : baek punye jawapan. dye cakap da beli smalam. sekali ngan tong sampah. dye nak masokkan hang dalam uh. NOKS!!

Mey : haha. ilek la weyh. asai emo sangat kot. datang bulan ke? kehkehkeh...

Yidin : malas aku layan ko. xder pekdah. huh!!

kemudian mereka menyambung balik aktiviti maseng-maseng. Qemey sambung lyan fb. yidin pulak ngan nset ye. alah, tengah mesej-mesej lettew~~..

Mey : weyh, ko xingat ke yang kite belom bekpes ag ari nih??

Yidin : a'ahkan. yela. aku lupa la. kite belom bekpes ag ari nih. da la semalam makan megi jer. perot aku pon da kuar lagu maher zain dah ni.

Mey : hamboi ayat, bombastik sakan. yela aku tau la kau uh cikgu pendidikan islam. maher zain jer ko layan..

Yidin : haha. ade ku kesa? so, kite nak buad cane nih?

Mey : alah. ape punye soklan la ko. suruh la si awek uh belikan nasi. gune duit dye dulu. ps2 kite bayar la.

Yidin : a'ahkan. xsia-sia aku dapat kawan cam ko. da la hensem. bijak lak uh.

Mey : V_V.. * bangga..

*****


pukol 12.10 tgah ari..

Mey ; weyh, mne awek uh nih? aku da lapar tahap cipan beranak kemba dah ni. lame kot aku tunggu.

Yidin : laa. ilek la. dye cakap sat g sampei la uh.

Mey : tapi ak da lapar sangat da ni.

Yidin : ko pergi la masak megi. ko kan banyak stok megi. hadoyai.

Mey : weyh, bijak gak otak ko. biarpon muke cam mangkuk tandas, tapi otak geliga la jugak. haha.

Yidin : lahanat tol.. =.="

*****

pukol 4.05 petang..

Mey : weyh, mane awek uh hah? da jenuh aku tunggu nasik aku.

Yidin : ape ko hengat ko sorang jer yang lapo. aku pon lapo gak weyh. perut aku nih da macam mesin kayu jer bunyi. haru tol.

Mey : tao pon ko. abes perut aku bukan setakat mesin kayu. da macam enjin lori jer bunyinye. T.T

Yidin : da, kite g solat lu. pasni pulak kite tunggu. hadoi.

*****

pukul 6.01 petang..

Yidin : da jom. dye da balik. dye da mesej pon kat aku nih.

Mey : emm, naseb baek wujud agi nasik aku. kalo tak, memang aku bakar maktab nih. hadthoyai..

*****

korang boleh bayang betapa seksa aku menunggu bekpes aku?? opss sori. bukan bekpes, bahkan breakfastlunchdinner. seksa aku menunggu weyh... hadoi!!!


 beskan kalo aku bekpes ngan mende nih?? wuwuwu~~



*rindu akan beliau diatas nih.. wow!!



 nota
*da kebulur aku xmkan nasik.. wuwuwu~
*maseh sebab tolong belikan aku bekpeslunchdinner.. huahuahua..
*aku post 2 entri la hari ni.. vavava~~..

3 comments:

  1. lapo la neng0k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. ejo betul menunggu d tajuk nuh..

    ReplyDelete
  3. macam taw jer citer kt atas t....

    ReplyDelete