Saturday 29 September 2012

bebellog #5 ke 6 eh? :menangis la pulak

hye sume. assalamualaikum. ape kabar? aku sihat jer. sebelom gua masuk ke isi2 entry, ape kate kite selawat dulu. ALLAHUMMA SOLLI 'ALA SAYDINA MUHAMMAD. (kan da dapat pahale uh.)

jap. aku nak stat cane eh sentence ak nih?? (ceh, cakap omputih uh~) em. cane? hadoyai. ni lah gara-gara lame sangat xhapdet belog. na tulis intro pon da terabor ayam. LOL.

amacam? boleh trima xalasan aku? kununnya xreti wat intro sebab da lame xhapdet belog? kalu xleh terima sila buat arahan yang tersebut:

1. lihat bucu kanan belah atas skrin korang.
2. nmpak tak ade simbol X kan??
3. oke, abaikan simbol uh.. *HAHA*
4. lihat skrin balik. (sebab nak bace arahan yang seterusnya.. )
5. tengok bucu bawah belah kiri.
6. ade nampak tak yang bulat kaler biru?
7. kalu nampak angguk.
8. xnampak pon angguk.
9. oke, suma angguk. maknanya kepala korang masih berfungsi dengan baik (ucap alhamdulillah~)
10. oke, abaikan yang atas uh..

ceni la. aku ade satu tip nak kongsi ngan korang. haaa~ teruja tak? teruja la teruja la teruja la. *kasi penampang sebijik!*

dah.. ak da habis idea nak tulis ape. sekarang aku nak mintak korang cadang tajuk untuk aku tulis belog. sila komen kat bawah ea..

setakat ni jer aku nak bebel. tak leyh lebih-lebih. nanti abeh air liur aku. sape nak reload kalu abeh?

kbye~ assalamualaikum.

notakaki:
*tip yang betul-betul punya. cara nak jimat letrik rumah..
**tekan button windows.
***tekan arrow belah kanan.
****tekan enter.




No comments:

Post a Comment