Wednesday 1 February 2012

berani mati

hello! assalamualaikum. ape kabar korang sume? pastikan sihat selalu ya.

lame kan aku xhapdet. ade la jugak dalam seminggu. bukan aku tak nak, tapi keje aku bapak melabung pecah bumbung punya banyak. siyes tak tipu. baru jer bukak cuti, berderet datang. tapi nak wat cane, da name agi pelajar. tipu la kalu tak bizi. ye dak?

oke. cukup lah wat alasan luqman woi~. bizi mengalahkan PM. haha. bialah. aku punye alasan. sukati la. ape masalah kao? huh!

wuuhuu~ oke. aku ade satu citer nak gitau kat korang. semalam aku tido lewat weyh. kul 3 kot. gara-gara nak siapkan keje lukis-melukis nih. bile siap jer keje uh aku da nawaitu lam hati ketat-ketat yang aku nak tido. tapi bile jer aku nak parking kepale aku atas bantal, kawan aku masuk dengan gitar dye. pergh~ ade tetamu lak pepagi buta nih. sabor jelah.

kalo dye masuk untuk minum air takpe, tapi si mamat bertuah nih masuk nak suruh aku dengar dye menyanyi. ya ALLAH. sumpa aku terbakar semalam. siap goreng gitar sekali uh. pergh~ menyirap darah ni seyh. tapi sabor je la. tak kan aku nak halau kot. gila hape nak halau. berkat uh. tetamu kan bawa berkat. nasi baik sore mamat uh bleh tahan. kalo tak da lame aku terajang jauh-jauh. huh!!

natijahnya, aku mengantuk sebab tak cukup tido semalam. dan natijahnya jugak aku jadi ilang fokus blaja ari nih. dan hasilnya juga aku wat keje berani mati. TAIP ENTRY TIME LECT DUK MENGAJAR!! hyahyahya... gila nak mampos. kalu kantoi cane? potong elaun weyh. kalo kene potong elaun cane? miskin la aku.. waa~ xnak miskin xnak miskin.

da la. lect da renung pelik da kat aku uh. sebelom aku kantoi baik aku post lu ini entry. haha. ok bai~ salam.


muke bengong. "gharib jiddan"

3 comments: