Wednesday 6 August 2014

Kembar ke twin eh?

assalamualaikum.

syukur dan puji hanya untuk ALLAH, tuhan seluruh alam.

selawat dan salam keatas kekasih yang dirindui, Nabi Muhammad s.a.w.

aku da rasa da lame aku tak up new entry.

jika tanya bloger lain kenapa mereka tak buat entry baru mereka mungkin cakap busy.

tapi kalo korang tanye aku kenapa tak buat entry baru aku dengan bangga dan kembang idung aku cakap malas.

yelah, senanya nafsu aku untuk berbloging nih semakin merosot.

tiada awek cun nak komen,

tiada calon mertua nak komen,

tiada tice cun nak komen,

sedih, sentap, kecewa.

oke, sebelum aku tutup entry nih, jemput blog baru aku,

kire macam kembar blog ni lah.

khas untu education. yelah, macam xde berguna kan aku amik kos pendidikan kalo xleh bagi manfaat kepada orang lain. aku pon nak jadi orang yang nabi sebut;

"sebaik-baik manusia ialah yang memberi manfaat kepada manusia lain."

oke, klik sini

terima kasih.

1 comment: