Wednesday, 15 June 2011

ini pon rojak la jugakkan??

woot2~~

assalamualaikum dan selamat pagi bagi negara mexico. selamat petang bagi egypt dan selamat malam bagi bumi mesia. haha. alhamdulillah, masih hidop dengan sihat. tapi kadang-kadang datang lak batuk yang tak dijemput. biarlah, mungkin itu kifarah dosa.

oke, dalam entri nih aku nak cite pasal perasaan aku skang. perasaan aku skang mungkin sedih+gembira+kecewa+bebal+bongok+sengal+gedik dan sebagainya. tengok, banyak kan mende-mende yang tergaul sebati uh. haha. macam rojak la. tu la pasal aku letak tajuk entri camtu. jadi nampak tak ketan antara tajuk ngan post uh. nampak kan?? iye, mamang aku cerdik pon.. V_V (bajet ade orang puji.. haha..)

nak dijadikan kesah, ade sorang kawan aku nih mintak tolong aku temankan dye pegi KB ntok beli barang. dye sebenarnya budak maktab aku. tapi dye tolak tawaran untok ke maktab sebab dye dapat Universiti Malaya kat nilam puri. so, aku yang dilahirkan dengan rase baek budi bahasa pon merelakan la teman dye. dye yang berasal dari P.pinang  sangatlah sehat berbicara. dengan loghat yang sampai skang aku tak paham-paham. yang tak bleh blah skali dye cakap aku lampi. huh. ni ag satu perkataan loghat yang aku tak paham. mende LAMPI uh woi.!! ko jawab skang. noks..

seterusnya, aku nak ucap maseh sebab bagi singgit. huh. memang kedekut habis ko. laen kali ko lak yang belanja aku. tapi ari ni bia la. nak raikan ko yang baru kat negeri aku. laen kali aku lak nak menggedik ngan ko suruh ko belanje aku. tapi, sume nyer ok la. enjoy habis. walaupon kat ending uh aku berdebar sebab ko xmsok kampus ag walaopon ari dah malam. haha.

oke, bersempena dengan tajuk enti uh rojak, aku nak merojakkan lagi entri aku nih. fisrt skali aku mintak maaf ngan sume readers aku. sori bebanyak ek. aku takot nanti ade yang terasa ati ngan aku. xbesh gak aku blaja nanti kan. pahtu sume kawan2 dari darjah 1 sampei la darjah 6. then terputus jap. pahtu sambung balik taon nih. seribu kali sori. harap sori ini dilevered kepada sume kawan-kawan aku ek..

then untok sume kengkawan, xkire la senior ke junior MTAQ, mintak maaf dari hujung bulu ketiak hingga la ke hujung bulu kaki. jangan amek hati sangat dengan perangai bebal aku uh. oke, sedih lak aku rase. sekian ntok kali nih. aku rase entri aku kali nih memang betol-betol rojak lah. haha..

oke, sekian dan babai...



burung yang KESEPIAN JIWA.. haha


untuk rojak yang lebih PERGHH.. layan mende nih skali..


 


 *maaf, penulisan ak hari nih agak keling.. mungkin sebab aku letih +ngantok+lenguh kaki+lenguh tangan+ kramp kaki dan berikutnya.. huh.. masih lagi rojak~~

*selamat menjawab final exam ntok abang kemba aku yang duk mesir uh.. aku da tak boleh g msir dah. ko je yang dapat bang. tapi ko balik nanti beli la batu-batu permata yang cun untok aku ek. aku nak wt cincin la. ph2, rajin2 la jenguk aku kat bangi nih.. haha..

3 comments:

  1. haha.. cm ana knl je sape dye.. terharu kot bace rojak nih..

    ReplyDelete